התחנה המרכזית בנתניה | צילום: איתמר רותם

התחבורה הציבורית בנתניה תעבור שינוי בקרוב. קו 15, שיוצא מהחוף הירוק ונוסע דרך אזור התעסוקה ספיר, קריית השרון ואזור התעסוקה קריית אליעזר, לא יגיע לתחנה המרכזית.

במקום זאת, הוא יפנה ברחוב רזיאל וימשיך בציר הצפון-מזרחי אל רחובות ריינס, עמק חפר, סוקולוב, הויסמנס, הרב מימון, המלכים עד למסוף עין התכלת. כמו כן, הקו יעבור דרך רחוב פנקס באופן רציף, בלי להיכנס לרחוב האורזים.

קו 7, היוצא גם הוא מהחוף הירוק, ונוסע דרך שדרות בן צבי, גלי ים, שדרות בן עמי ושדרות איתמר בן אב"י, יוארך צפונה דרך שדרות ויצמן, הויסמנס, הרב מימון, דברי חיים, הגדוד העברי, הגפן ובית גיל הזהב עד למסוף עין התכלת, תוך ביטול קו 6 החולק מסלול זה.

אלי דלל בפגישה עם הצוות המקצועי של משרד התחבורה | צילום: אלבום פרטי

קו 25 יוארך עד למסוף עין התכלת ויוקמו תחנות ברחוב השקד מול בית גיל הזהב, וברחוב הרצל ליד התחנה המרכזית, מה שיאפשר את ביטול הכניסה לתחנה המרכזית, שגוזלת זמן רב.

קו 11 הסיבובי יוחלף בקו 16 שיוארך לתחנה מרכזית כקו דו-כיווני.

קו 27 ישנה מסלול, ויעבור ברחוב לנטוס במקום ברחוב דגניה, מה שיאפשר לתושבי נאות גנים וקריית רבין להגיע למרכז אלון ולקניון נעימי, ולתושבי רחוב לנטוס להגיע בקלות לאזור התעשייה ספיר.

שינויים אלה סוכמו בפגישה של סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, הממונה על התחבורה, עם הצוות המקצועי במשרד התחבורה, וכן עם "אגד תעבורה".