במסגרת הפעילות העירונית לשיפור השירות והרחבת ערוצי התקשורת הדיגיטליים לתושבים, הקימה עיריית נתניה ממשקים חדשים לפנייה למוקד העירוני ולפניות הציבור: אפשרות שליחת הודעה באפליקציית "ווטצאפ" ואפליקציה ייעודית-שירותית המאפשרת דיווח ישיר למוקד שירות 106 ולפניות הציבור. בכך הופכת עיריית נתניה לרשות הזמינה לפניות באמצעות ערוצי התקשורת השונים: טלפון, מייל, אתר האינטרנט העירוני, פייסבוק, אפליקציה ייעודית "מוקד נתניה" וואטצאפ - בכל שעות היממה.       

המוקד העירוני מהווה כתובת זמינה לקבלת מידע וטיפול בפניות אשר אכיפתם וביצועם מתבצע על ידי אגפי העירייה השונים. המוקד פעיל 24 שעות ביממה ומאויש במוקדנים מקצועיים המנתבים את הפניות לאגפים ולאנשי המקצוע הרלוונטיים. לצורך שיפור השירות והנגשתו, החלה העירייה להפעיל ממשקים נוספים לפנייה למוקד, האחת, באמצעות שליחת הודעת "ווטצאפ" למוקד העירוני במספר 052-6333106. וכן, באמצעות אפליקציה בשם "מוקד נתניה" אשר תהווה דרך נוספת לפנות למוקד העירוני ולפניות הציבור וכן להתעדכן בסטטוס הפניות.

שרות זה הינו נדבך אחד ממגוון שרותים דיגיטליים נוספים שיורחבו בעתיד לרווחת התושבים, ביניהם אתר עירוני חדש, אפליקציה עירונית מורחבת ועוד.

 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו